Družbena omrežja ponujajo odlično priložnost. Ne le za tiste, ki se želijo pred svojimi prijatelji in širno spletno publiko postavljati s svojimi dosežki, temveč še bolj za podjetja, ki želijo obsežno občinstvo izkoristiti za doseganje novih poslovnih uspehov. Tak cilj je možno doseči na različne načine, najbolj učinkovit pristop pa je verjetno oglaševanje na Facebooku v kombinaciji s stalno prisotnostjo z lastnim profilom na različnih družbenih omrežjih. Začeti ni težko, je pa bistveno bolj zahtevno doseči optimalen izkoristek in pričakovane rezultate.
Profesionalna promocija
Za podjetja je večinoma smiselno, da za promocijo na družbenih omrežjih zaposlijo strokovnjake. Najboljši rezultat lahko zagotovi usposobljena spletna agencija, ki ima oglaševanje na družbenih omrežjih v svoji ponudbi. Pri izbiri pravega partnerja na tem področju je treba sicer paziti, da izberemo usposobljenega izvajalca, ki bo lahko svoje delo res kakovostno opravil. Treba se je prepričati, da je željena storitev sploh v ponudbi – tu je veliko odvisno tudi od želja in pričakovanj podjetja oziroma naročnika. Oglaševanje na Facebooku je sicer precej pogosto prisotno v ponudbi različnih izvajalcev, ima pa vsaka spletna agencija nekoliko drugačen nabor storitev. Seveda je smiselno povprašati, katera družbena omrežja še pridejo v poštev, včasih je smiselno oglaševati tudi drugje, ne le na Facebooku.
Nadalje pa je zelo dobro, da ima spletna agencija še dodatno ponudbo na področju upravljanja družbenih omrežij. Strokovnjakom lahko kar v celoti prepustimo vodenje profilov in promocije preko teh kanalov, s tem pa tudi oglaševanje na Facebooku in ostalih omrežjih dopolnimo z učinkovito in daljnosežno promocijo. Pri tem je zelo veliko odvisno od izvajalca in se ni pametno zanašati kar na občutek – izbiri spletne agencije velja nameniti več pozornosti, po možnosti pa se dogovorimo za omejen poskusni rok sodelovanja. Treba se je sicer zavedati, da se oglaševanje na Facebooku izkaže za učinkovito šele na daljši rok, še bolj pa to velja za učinke splošne prisotnosti na družbenih omrežjih.